Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Αίτηση Εγγραφής Μέλους στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Γυμνασίου Ψαχνών Ευβοίας.



ΠΡΟΣ:

Προσωρινό ΔΣ Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Γυμνασίου Ψαχνών Ευβοίας.

Ονομ/νυμο: .................................................................. του ....................
τηλ. .................................



Ψαχνά / /2010


Αίτηση Εγγραφής Μέλους στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Γυμνασίου Ψαχνών Ευβοίας.

Σχετ.: Καταστατικό του Σύλλογου Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Γυμνασίου Ψαχνών Ευβοίας.


1. Με το παρών έγγραφο αιτούμαι την εγγραφή μου στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Γυμνασίου Ψαχνών Ευβοίας, αποδεχόμενος τους σκοπούς του Συλλόγου όπως αυτοί αναγράφονται στο άρθρο 2 του ανωτέρω Καταστατικού :

Άρθρο 2°
Σκοπός του Συλλόγου είναι η συνεργασία αυτού με το Γυμνάσιο Ψαχνών Ευβοίας και η υποβοήθηση του έργου του για την πνευματική και ηθική προαγωγή των μαθητών και μαθητριών ανεξάρτητα από φύλο και καταγωγή, η φροντίδα για την εξασφάλιση του απαραίτητου διδακτικού προσωπικού, η συνεργασία με αυτό και με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, η ανελλιπής παρακολούθηση των διαφόρων προβλημάτων του Γυμνασίου και η καταβολή προσπάθειας για την επίλυση τους και γενικά η ηθική και υλική ενίσχυση του έργου του σχολείου για αποδοτικότερη εργασία αυτού, αρτιότερη μόρφωση των παιδιών και ηθική διάπλαση του χαρακτήρα τους.

2. Επίσης δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι γονέας ή έχω την επιμέλεια του προσώπου του μαθητή/τριας ή ασκώ την γονική του/της μέριμνα σύμφωνα με απόφαση δικαστηρίου ή είναι επίτροπος αυτού/αυτής και ο εκπροσωπούμενος/η από εμένα μαθητής/τρια δεν έχει αποφοιτήσει ή μεταγραφεί ή διαγραφεί από το σχολείο αυτό.

3. Τέλος έχω εκπληρώσει όλες τις τυχόν υποχρεώσεις μου (οικονομικές ή άλλες) απέναντι του Συλλόγου.

Ο/Η Αιτών/ούσα

Παρελήφθη ___ / ___ / 2010


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου